Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü

Yaralarımızı Birlikte Saracağız

Müdürlüğümüzden Haberler

Yaralarımızı Birlikte Saracağız

30 Ekim'de yaşadığımız deprem felaketinin ardından müdürlük olarak yoğun bir tempoyla çalışarak, depremzede vatandaşlarımızın yaralarını sarmaya çalışıyoruz.
İlk günden itibaren, gönüllülerimizin de desteğiyle, vatandaşlarımızdan gelen yardımları ihtiyaç sahibi depremzedelere ulaştırmak için çaba sarf ediyoruz.
Bu süreçte bize ulaşan vatandaşlarımıza gıda-hijyen ve giyim paketleriyle yardımcı olmaya çalıştık.
Depremde evleri hasar gören vatandaşlarımıza, büyükşehir belediyemizle koordineli olarak ev ve eşya temin ediyoruz.
https://elvergonulal.bayrakli.bel.tr/ adresine başvuru yaparak eşya taleplerinizi bize iletebilirsiniz.
Ayrıca bizlere 371 61 71 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Yaralarımızı birlikte saracağız!

Diğer Haberler

Sosyal Yardımlar İçin Gereken Evraklar

       İstenen Belgeler:

  1. Sosyal yardım başvuru formu (Müdürlüğümüzde doldurulacaktır),

  2. Kanunen geçerli kimlik belgesi, (Kimlik fotokopisi)

  3. Müracaat eden kişinin kendisinin, eşinin, çocuklarının, aynı evde yaşayan annesinin veya babasının müzmin veya ölümcül rahatsızlık durumları bulunanlar ile ameliyat ve uzun süreli tedavi görenler veya görmesi gerekenlerden bunları belgeleyen evraklar veya bu durumda olduklarını ifade eden sağlık kurulu raporları, ilaç raporları, çocuklar için özel gereksinim raporları (e-devlet üzerinden alınabilen barkodlu belgeler kabul edilecektir).

  4. Yangın veya afetlere uğrayanlar için durumunu belgeleyen yetkili resmi kurumlardan alınacak rapor,

  5. Evde öğrenci varsa öğrenci belgeleri, (e-devlet veya e-okuldan alınacak)

  6. Varsa araç sahibi olduğuna ilişkin belge, (e-devlet sorgusu ya da araç ruhsat fotokopisi) (Araç yoksa olmadığına dair belge)

  7. Hanede yaşayan 18 yaş üzeri bireylerin SGK dökümü ve varsa aldığı ücreti gösteren bordrolar. (e-devlet üzerinden barkodlu SGK hizmet dökümü alınabilir)

  8. Varsa hanede yaşayan kişilerin tapu kayıtları (tapu fotokopisi ya da web tapu sistemi kaydı) (Tapu yoksa web tapu sistemi üzerinden alınan barkodlu belge)

  9. Eşlerden biri cezaevindeyse buna ilişkin belge. (UYAP üzerinden alınması mümkündür)

  10. Varsa kira kontratı ya da ödediği kira bedelini gösterir dekont.

  11. Varsa ailede yaşayan engelli bireylerin engelli raporları (aslı görülüp fotokopisi alınacaktır.)

     12. E-Devlet’ten alınacak “Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi”.

     13. Evde emekli varsa, emekli aylık belgesi (E-Devlet'ten alınacak).

NOT: E-devlet kapısı ya da web tapu sistemi üzerinden alınacak tüm evrakların barkodlu/kare kodlu olması gerekmektedir.

Yukarıda sayılı evrakların evde yaşayan tüm 18 yaş üstü bireyler için getirilmesi gerekmektedir.

 

Engelliler Merkezine Kayıt İçin İstenen Evraklar:

  • Engelli raporunun fotokopisi

  • Kimlik fotokopisi

  • 2 adet fotoğraf

  • E-Devlet’ten alınacak “Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi”.

    Belgelerin Teslim Edilebileceği Yer: Bayraklı Belediyesi Osmangazi Hizmet Binası (617/9 Sokak No:3 Osmangazi / Bayraklı – İZMİR)

DEVAMI

Yaralarımızı Birlikte Saracağız

30 Ekim'de yaşadığımız deprem felaketinin ardından müdürlük olarak yoğun bir tempoyla çalışarak, depremzede vatandaşlarımızın yaralarını sarmaya çalışıyoruz.
İlk günden itibaren, gönüllülerimizin de desteğiyle, vatandaşlarımızdan gelen yardımları ihtiyaç sahibi depremzedelere ulaştırmak için çaba sarf ediyoruz.
Bu süreçte bize ulaşan vatandaşlarımıza gıda-hijyen ve giyim paketleriyle yardımcı olmaya çalıştık.
Depremde evleri hasar gören vatandaşlarımıza, büyükşehir belediyemizle koordineli olarak ev ve eşya temin ediyoruz.
https://elvergonulal.bayrakli.bel.tr/ adresine başvuru yaparak eşya taleplerinizi bize iletebilirsiniz.
Ayrıca bizlere 371 61 71 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Yaralarımızı birlikte saracağız!

DEVAMI

Müdür

baskan
Tülay Şaroğlu
Sosyal Yardım İşleri Müdürü

Etkinlik Takvimi